Emite conţinut

Achizitie directa

Autoritate contractanta

Buna ziua,
Noi, ca AC implementam un proiect POSDRU impreuna cu 2 parteneri. Toate achizitiile efectuate pana in prezent au fost prin achizitie directa deoarece valorile au fost mult sub 30000 e.

Acum ca am facut o sumara introducere va rog sa ma lamuriti in urmatoarea problema: am achizitionat servicii de inscriptionare materiale participanti si productia a 100 flyere. Ac si operatorul economic si-au onorat fiecarea partea de contract, in prezent contractul fiind onorat. In prezent in proiect a fost schimba unul dintre parteneri si doreste si el flyere cu logo lui. Intrebarea este daca fac un act aditional la vechiul contract sau initiez o noua procedura de achizitie directa?
Multumesc

Atribuirea directa a contractului de achizitie publica

Buna ziua,

Fiind la inceput de drum in domeniul achizitiilor, am si eu o nelamurire si v-as ruga sa ma ajutati in acest sens. Jurist de meserie, in cadrul biroului de achzitii publice la o autoritate publica, referitor la atribuirea directa a unor contracte de lucrari pe coduri cpv diferite, cu conditia de a nu depasi suma de 100.000 de euro, as dori sa stiu daca aceste contracte impreuna nu au voie sa depaseasca acel prag, avand in vedere ca sunt pe coduri cpv diferite? Stiind ca, codul cpv 45000000-7 "Lucrari de constructii" are mai multe subramuri ... De exemplu pana acum s-au incheiat 2 contracte de lucrari prin atribuire directa, unu avand codul cpv 45000000-7 "Lucrari de constructii", iar celalalt 45453000-7 - "Lucrari de reparatii generale si de renovare" .... iar acuma se doreste un alt contract pe codul cpv 45421000-4 "Lucrari de tamplarie" ... asa s-ar depasi cu mult pragul de 100.000 de euro, daca s-ar insuma toate cele 3 contracte;

informati de interes public-factura fiscala

Va rog sa ma ajutati, daca se poate, cu lamurirea unei situatii: in urma cumpararii unor produse prin achizitie directa din SEAP, un furnizor(care are produse similare cu cele achizitionate dar mai ieftine cu cativa banuti), a solicitat autoritatii contractante sa ii trimita o copie a facturii fiscale cu furnizorul de la care s-a efectuat achizitia directa, invocand legea 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public. Este acesta indreptatit sa faca o astfel de cerere, avand in vedere faptul ca achizitia directa s-a efectuat in conformitate cu art. 19 din OUG 34, iar oferta prezentata de acesta nu reprezinta nicio obligatie pentru autoritatea contractanta de a achizitiona produsele lui, optiunea cumpararii apartinand in totalitate acesteia? Informatiile de interes public se refera si la facturile fiscale?
Multumesc!

Cumparari directe - refuz semnare contract

Buna ziua,

Am nevoie de un sfat, in cazul in care am participat la o procedura de "cumparari directe" cu valoare de 13.000 EUR si din cauza ca nu mi-a iesit inca codul TVA, nu pot semna contractul, cad sub incidenta art. 181 OUG 34, mai exact, se considera ca nu mi-am indeplinit obligatiile contractuale fata de beneficiari?

Sau in cazul cumpararilor directe, autoritatea contractanta poate alege fara probleme un alt castigator din cei care am depus oferte?

Mentionez ca nu s-a solicitat scrisoare de garantie de participare.

Multumesc mult!

contract pentru furnizarea produselor alimentare

Daca am incheiat un contract de furnizare produse cu un distribuitor, en-gros, care nu este pe SEAP, pot merge cu furnizarea peste limita de 30.000 euro fara T,V.A, in conditiile in care se factureaza la fiecare livrare, sau este necesar un nou contract , act aditional sau altceva.....?

Contestatie cumparare directa

Am o intrebare: ce fac in cazul in care am primit o contestatie pentru o cump. directa, in urma unui anunt de publicitate in Seap?

Suplimentare valoare lucrari atribuite prin achizitie directa

Buna ziua,

Am rasfoit cam tot ce face referire la achizitiile directe si mi-a fost de folos. Intre timp, cand credeam ca stiu tot (sic!), urmeaza sa am urmatoarele dileme:
1. Se poate suplimenta valoarea unui contract de lucrari atribuit prin achizitie directa ?. Exista un proiect, un deviz general cu div. si neprev. nule, am gasit si unele neconcordante in lista de cantitati (vor trebui suplimentate unele cantitati) si nu stiu daca pot sa "merg" pur si simplu pe act aditional (valoare estimata > valoare contract cu cca. 25 %). Sau trebuie parcursa secventa cu negociere fara publicare (art. 122, lit. i) si incadrarea in cei 20 % care, probabil, nu reprezinta o valoare suficienta ? In fine, ar mai fi solutia unor NR-uri si NCS-uri usor diferite valoric pentru incadrarea in valoarea contractata, dar nu stiu daca se practica asa ceva la nivel de achizitie directa. Ce ma sfatuiti ?
2. Proiectul a fost facut anul trecut. Intre timp zona cu pricina s-a deteriorat si mai mult si ar fi nevoie, iarasi, de suplimentare de cantitati. Aici justificarea cantitatilor aditionale ar fi mai usor de realizat, dar ma intereseaza principiile generale cu care trebuie abordate situatii de acest gen.

Multumesc pentru orice ajutor.

atribuire cumparare directa data incheiere contract

Cu ce data se poate incheia contractul de furnizare produse daca cumpararea directa pe seap a fost atribuita pe 11? Se poate incheia si cu data de 12 sau trebuie incheiat in data de 11

achizitii directe sub 5000 euro

Buna ziua!
In conformitate cu art.19(1) din OUG 34/2006 actualizata, achizitiile directe cu valoare de peste 5000 euro trebuie notificate in SEAP.
De asemenea, se tine o evidenta a acestora, urmarindu-se a nu depasi cumulat valoarea de 30000 pe cod CPV.
Cum procedam cu achizitiile directe cu valori sub 5000 euro? Le introducem si pe acestea in evidenta pe care o tinem, adunandu-le valoric cu cele notificate in SEAP, urmarind a nu depasi pragul de 30000 euro pe cod CPV insumand atat achizitiile directe de peste 5000 euro cat si cele sub 5000 euro? Sau tinem evidenta pe cod CPV, insumand valoric DOAR achizitiile directe notificate in SEAP in vederea nedepasirii pragului de 30000 euro (avand in vedere ca oug 34 solicita notificarea in SEAP pe cod CPV NUMAI pentru achizitiile directe care depasesc valoare de 5000 euro)?

Achizitie directa /bunuri = Contract ? sau doar Comanada ?

Achizitie directa /bunuri = Contract ? sau doar Comanada ?

Daca procedura de achizitie a unor bunuri
este Achizitia directa,
1. - se va incheia un Contract ?
sau
2. - se va putea face si o Comanda, fara Contract ?

In contabilitate care varianta se admite pt. o plata valabila ?