Emite conţinut

Achizitie directa

Achizitie directa lucrari- locatii diferite

Buna ziua.

Daca sunt autoritate contractanta si am 3 locatii diferite, unde am nevoie de executia unor lucrari, pot incheia 3 contracte diferite prin 3 achizitii directe ( valaorea fiecarei lucrari este sub pragul stabilit de lege, respectiv 441.730 lei). Tinand cont ca estimez costul lucrarii per fiecare locatie, eu cred ca se poate dar am nevoie de cadrul legal din noua lege. Pareri?

Multumesc.

Negociere fara publicare anunt

Avem un echipament care trebuie modificat pentru a respecta cerinte noi. Din cauza complexitatii am ales sa contactam furnizorul initial care sa elaboreze documentatia de modificare si sa ne asiste pe perioada desfasurarii "retehnologizarii".
Valoarea comunicata depaseste pragul achizitiei directe si ne-am gandit sa folosim procedura de negociere fara publicare unui anunt de participare. Justificarea este corecta, doar furnizorul initial cunoaste echipamentul si poate asigura repunerea in functiune dupa modificare.

Acum, furnizorul este extern (Elvetia) si daca il invitam la negocieri ar fi dificil si cu costuri suplimentare (deplasari la sediul AC, costuri asociate pregatirii documentatiei cerute de legislatia din RO), si pentru ca in conformitate cu legea, documentatia de achizitie este in limba romana.

Ce alternative avem?

Vrei să cunoști

cum aplică profesioniștii corect principiile achizițiilor publice ?

În acest caz, ai posibilitatea a te înscrie la acest Curs, croit pentru tine și nevoile tale.
Detalii aici : http://www.sn-seap.ro/programul-national-comun-formare-perfectionare-com...

Evident ai posibilitatea alegerii a nu te înscrie.
Nimic personal. Nici mie nu mi-au plăcut disertațiile.

Îmi place însă acum să asist la colocvii. Hai și tu cu mine.
Am încredere în alegerea ta și o susțin !

Alătură-te nouă în Elita Profesioniștilor în Achiziții Publice

Seminarul nostru

Se adresează atât Managerilor de Spital, Conducătorilor Unităților Administrativ Teritoriale (primari, viceprimari, city-manageri) cât și Consilierilor Achiziții Publice, Operatorilor Economici

Care își doresc deprinderea de abilități și formarea de cunoștințe în materia procesului de atribuire a contractelor de achiziție publică.

Seminarul nostru îmbină plăcutul cu utilul într-un mix armonios de teorie cu practică - conform dictonului latin ”teoria sine praxis est cum rota sine axis” – teoria fără practică este ca și carul fără osie -

Și vă va asigura dobândirea competențelor necesare înțelegerii aplicării și a Principiului Pareto și a Principiilor Achizițiilor Corecte

Pe lângă acestea generarea completă a dosarului achiziției publice într-un sistem on-line, ce asigură respectarea fiecărei norme legislative în vigoare

Noi avem o echipă formidabilă formată din specialiști, experți redutabili, practicieni și teoreticieni excepționali din care amintim acum doar pe părintele achizițiilor publice din România.

Detalii aici : http://www.sn-seap.ro/programul-national-comun-formare-perfectionare-com...

Specificăm : http://www.ushprobusiness.ro/ro/evenimente/evenimente-viitoare/376-semin...

Organizator : http://rovest.eu/index.php/obiectivele-rovest/romania-curata

Model de nota justificativa privind motivele neachizitionarii prin SEAP

Buna ziua!

Va rog, daca se poate sa ma ajute cineva cu un model de nota justificativa privind motivele neachizitionarii prin SEAP , multumesc.

Inadvertente de forma

Cum se interpreteaza aceasta fraza:
"Astfel, pentru inadvertențele de formă apărute în completarea DUAE de către ofertanţi/candidaţi, comisia de evaluare are dreptul de a solicita clarificări, în condiţiile în care informaţiile sunt susţinute de alte precizări existente la nivelul aceluiaşi DUAE sau a DUAE depus de subcontractant/terţ susţinător/asociat."

In cazul in care op. ec. a gresit denumirea autoritatii contractante, precum si denumirea procedurii, depunand un DUAE aferent unei alte proceduri, cum consider: inadvertenta de forma sau de fond, avand in vedere faptul ca, propunerea tehnica a depus-o pentru procedura in cauza?

Care sunt inadvertente de forma si care sunt de fond? de ce oare nu ne ofera si cateva exemple practice sa intelegem si noi fraierii...

Acum o sa-mi spune-ti ca inadvertenta de fond e: eroarea /omisiunea, respectiv acele informaţii completate de către ofertanţi/candidaţi care nu confirmă îndeplinirea cerinţelor minime de calificare/selecție formulate de către autoritatea/entitatea contractantă în fişa de date a achiziției.
Ce sa mai inteleg?

modalitate departajare oferte cu acelasi pret cf legii 98/2016

Buna dimineata, cine ma poate lamuri referitor la modul de departajare a 2 oferte care au acelasi pret conform legii 98/2016.Cum se procedeaza in acest caz?

Orice achizitie directa se face prin SEAP?

Buna ziua!
Ar putea sa ma lamureasca cineva cu privire la noua lege a achizitiilor publice?
De exemplu, achizitii de gen produse de menaj, papetarie, birotica etc., valori mici...sunt obligata sa le fac prin SEAP?

Anunt publicitar - SEAP - Nu mai exista?

Buna ziua,

Am deschis site-ul e-licitatie azi si nu mai apare dectiunea de anunt publicitar.
Stiti ceva? S-a mai modificat ceva?

Voi ce intelegeti din raspunsul ANAP?

Am pus urmatoarea intrebare pe helpdesk-ul ANAP:

Buna ziua!

Dorim sa achizitionam servicii de scriere a unei cereri de finantare in vederea depunerii unui proiect cu finantare europeana. Pentru codul CPV aferent acestei achizitii am gasit peste 300 de oferte in catalogul electronic din SEAP,, dintre care unele sunt generale, iar altele nu sunt pe specificul a ceea ce vreau sa achizitionez. Am identificat cateva oferte care ar corespunde criteriilor, dar unele dintre ele au pret/ora, iar pe mine ma intereseaza pret/total servicii, nu per ora. Acele oferte pot fi trecute cu vederea avand in vedere ca mi se par de-a dreptul neserioase, pentru ca au un tarif orar, tocmai pentru a avea cel mai scazut pret pe acel cod CPV? Dintre celelte oferte trebuie s-o iau in considerare neaparat pe cea cu pretul cel mai scazut sau o pot alege pe cea care corespunde cel mai bine cerintelor mele? In cadrul achizitiei directe pot solicita prestatorului experienta similara si calificari specifice ale personalului implicat in contract, printr-o documentatie de atribuire care poate fi accesata de pe site-ul nostru?

si am primit urmatorul raspuns: