Emite conţinut

Achizitie directa

Contestatie cumparare directa

Am o intrebare: ce fac in cazul in care am primit o contestatie pentru o cump. directa, in urma unui anunt de publicitate in Seap?

Suplimentare valoare lucrari atribuite prin achizitie directa

Buna ziua,

Am rasfoit cam tot ce face referire la achizitiile directe si mi-a fost de folos. Intre timp, cand credeam ca stiu tot (sic!), urmeaza sa am urmatoarele dileme:
1. Se poate suplimenta valoarea unui contract de lucrari atribuit prin achizitie directa ?. Exista un proiect, un deviz general cu div. si neprev. nule, am gasit si unele neconcordante in lista de cantitati (vor trebui suplimentate unele cantitati) si nu stiu daca pot sa "merg" pur si simplu pe act aditional (valoare estimata > valoare contract cu cca. 25 %). Sau trebuie parcursa secventa cu negociere fara publicare (art. 122, lit. i) si incadrarea in cei 20 % care, probabil, nu reprezinta o valoare suficienta ? In fine, ar mai fi solutia unor NR-uri si NCS-uri usor diferite valoric pentru incadrarea in valoarea contractata, dar nu stiu daca se practica asa ceva la nivel de achizitie directa. Ce ma sfatuiti ?
2. Proiectul a fost facut anul trecut. Intre timp zona cu pricina s-a deteriorat si mai mult si ar fi nevoie, iarasi, de suplimentare de cantitati. Aici justificarea cantitatilor aditionale ar fi mai usor de realizat, dar ma intereseaza principiile generale cu care trebuie abordate situatii de acest gen.

Multumesc pentru orice ajutor.

atribuire cumparare directa data incheiere contract

Cu ce data se poate incheia contractul de furnizare produse daca cumpararea directa pe seap a fost atribuita pe 11? Se poate incheia si cu data de 12 sau trebuie incheiat in data de 11

achizitii directe sub 5000 euro

Buna ziua!
In conformitate cu art.19(1) din OUG 34/2006 actualizata, achizitiile directe cu valoare de peste 5000 euro trebuie notificate in SEAP.
De asemenea, se tine o evidenta a acestora, urmarindu-se a nu depasi cumulat valoarea de 30000 pe cod CPV.
Cum procedam cu achizitiile directe cu valori sub 5000 euro? Le introducem si pe acestea in evidenta pe care o tinem, adunandu-le valoric cu cele notificate in SEAP, urmarind a nu depasi pragul de 30000 euro pe cod CPV insumand atat achizitiile directe de peste 5000 euro cat si cele sub 5000 euro? Sau tinem evidenta pe cod CPV, insumand valoric DOAR achizitiile directe notificate in SEAP in vederea nedepasirii pragului de 30000 euro (avand in vedere ca oug 34 solicita notificarea in SEAP pe cod CPV NUMAI pentru achizitiile directe care depasesc valoare de 5000 euro)?

Achizitie directa /bunuri = Contract ? sau doar Comanada ?

Achizitie directa /bunuri = Contract ? sau doar Comanada ?

Daca procedura de achizitie a unor bunuri
este Achizitia directa,
1. - se va incheia un Contract ?
sau
2. - se va putea face si o Comanda, fara Contract ?

In contabilitate care varianta se admite pt. o plata valabila ?

termen de plata

buna ziua ..suntem un furnizor de echipamente si am dori sa stim cum procedm a daca o autoritate contractanta nu a platit marfa furnizata prin achizitie directa ...termenul de plata a fos depasit cu mai mult de 30 de zile...

Achizitii publice

Buna ziua,
Cine ma poate ajuta si pe mine cu o procedura operationala interna ce se poate aplica achizitiilor publice directe intr-o institutie publica a unei primariei de comuna?
Va multumesc! Astept raspuns.
Adresa de mail: brdsilviana@yahoo.com

OBLIGATIVITATE CONTRACT SITE PRODUSE ONLINE

Buna ziua,
De cand trezoreria nu mai accepta la plata facturile proforme s-a ivit problema achizitionarii de produse de pe siteuri gen emag, altex, domo. Dupa ce am vorbit cu acestea am gasit ca si solutie livrarea produselor si a facturii si achitarea lor cu op in termen de 30 de zile. Este necesar realizarea unui contract de furnizare sau acord cadru ca sa fiu in parametri legali sau pot pur si simplu sa achizitionez si ulterior sa se achite cu op in termenul stabilit ? Este vreo lege care sa impuna acest lucru ?
In OUG 34/2006 si completarile ei precizeaza ca tot ce e sub 30000 euro intra in procedura de achizitie directa si se hotaraste in functie de reglementarile OMFP 946/2005 lasand mie la libera alegere, in schimb secretarul a spus ca ar trebui contract ca sa justific achizitionarea produselor inainte si plata lor dupa.
Precizez ca nu sunt de mult timp in functia de consilier achizitii.

expirare acord cadru-contract subsecvent

AJUTOR
As dori sa stiu daca se poate face in ultimele zile ale acordului-cadru, un nou contract subsecvent ?

procedura interna ptr achizitii directe

Unde este specificata obligativitatea autoritatii contractante de a avea o procedura interna privind achizitiile publice directe?
Va multumesc anticipat!