Emite conţinut

Achizitie directa

Discutii despre achizitiile directe reglementate de art. 19 din OUG 34/2006

Procedura achizitie directa

cu riscul sa par penibil trebuie sa intreb ca oricat as cauta nu gasesc raspuns la intrebarea care ma tot framanta.

Deci doresc sa achizitionez sa zicem un produs/serviciu in valoare de X euro/lei (X<5000 euro), trebuie sa trimit cereri de oferta catre 3 operatori economici diferiti, sau e de ajuns o singura cerere catre un singur operator, si sa inchei contractul de prestari serviciu/ achizitie produs cu acel Operator economic???

Mentionez ca
in HG 925 scrie acest lucru:

"ART. 61
(1) Cererea de oferte se iniţiază prin transmiterea unei invitaţii de participare către cel puţin 3 operatori
economici.
(2) Începând cu data de 1 ianuarie 2007, prevederile alin. (1) îşi încetează aplicabilitatea, autoritatea
contractantă având obligaţia de a publica invitaţia de participare în SEAP.
"

in OUG 34/2006:

"e) cererea de oferte, respectiv procedura simplificată prin care autoritatea contractantă solicită oferte de la mai mulţi operatori economici."

Ma poate ajuta cineva cu un raspuns?

Multumesc anticipat.

raport proceduri

Buna ziua, as dori sa-mi spuna si mie cineva ce se trece in col.15 la cumparari directe referitor la raportul care se depune pana pe 31 martie 2014 pentru anul 2013.
Este corect cum am calculat ? titlul 20 din buget minus ceea ce nu poate fi derulat prin SEAP am scazut TVA egal o suma , aceasta in ce coloana trebuie trecuta ?
In col.15 se trece diferenta dintre ce valoare imi da SEAP si ceea ce a rezultat din calculul de mai sus ???

Creare site

Buna ziua,
Institutia noastra nu are site si se doreste crearea unuia. Am o intrebare sa fac un singur contract cu anexa, in care sa trec urmatoarele: Creare site prezentare; casute e-mail; gazduire domeniu internet; gazduire web; intretinere/modificare site??????....sau sa fac mai multe contracte pentru fiecare punct in parte???....este normal?????.....si daca stie cineva pt creare site platim o singura data, nu lunar?????....nu ma pricep la asa ceva si nu as vrea sa gresesc.....va multumesc anticipat...:)

Achizitie directa

Buna ziua,
Au aparut modificari in SEAP pentru cumpararile directe. Am o intrebare: exista mai multe casute cu "Valoare alocata la acest plan"; "Detaliu de plan asociat"; "Selecteaza detaliu de plan".....imi cere cumva sa introduc valoarea produsului(cod CPV) din planul anual de achizitii publice 2014????.....de exemplu vreau sa achizitionez pulpe de pui si eu le-am prins in planul de achizitii la cod cpv Carne de pui, trebuie sa pun ce valoare estimativa am eu pe produsul respectiv, pt tot anul???...si daca asa trebuie, as vrea sa stiu daca exista un loc in care pot sa pun Planul anual de achizitii publice 2014???....cand apas pe casutele respective ma "scoate" afara din sistem....
Va multumesc anticipat.

estimare valoare pentru achizitii in euro

In cazul achizitiei de produse a caror pret este in euro cum se formuleaza in nota justificativa valoarea estimativa in lei? Avand in vedere faptul ca la data realizarii notei justificative cursul euro va fi diferit fata de data cand se va emite factura, iar nota justificativa trebuie facuta in lei. Pe de alta parte, ca sa nu piarda la cursul euro, unele societati practica procentulde 1,5% la cursul BNR pentru cursl valutar. In aceasta situatie valoarea finala va fi cu siguranta diferita fata de cea din nota justificativa (mai mare, cu siguranta).
Mentionez ca este vorba de o achizitie directa peste 5000 de euro.

contracte de lucrari extindere retea apa

Buna ziua, am si eu o nelamurire si va rog sa ma ajutati: am PT diferite pt extindere retea apa pe 3 amplasamente diferite. Valoarea estimta a lucrarilor este sub 100.000 euro/ pe fiecare amplasament. Cum procedez : inchei 3 contracte prin cumparare directa pr fiecare amplasament in parte?

Catalogul electronic

Intrebare:
In cazul in care, o autoritatea contractanta a ales deja din catalogul electronic al ofertantului produsul respectiv, un alt ofertant economic poate sa trimita oferta mai buna din punc de vedere al pretului si al specificatiilor tehnice prin intermediul SEAP autoritatii contractante ?

contract cu incheiere a furnizarea produsului/lor

dilema...sunt in ziua a 10-a de la semnare ...am realizat o achizitie directa de 17000 euro... incheierea contractului se face la livrarea bunului si la semnarea pv de punere in functiune (adica peste 3 luni), dau sa completez in SEAP toate campurile si cand ajung la data finalizare achizitie si selectez data....SEAP imi spune ca: "Data finalizarii achizitiei nu poate fi mai mare decat data curenta."
ce pot face? eu nu cumpar jucarii...eu cumpar utilaje mari care se fac la comanda si este o furnizare nu servicii sau lucrari...deci de ce nu merge poate cineva sa-mi dea o solutie? merci mult

achizitie directa servicii de curatenie

Buna ziua,
Ajutati-ma va rog cu un raspuns. Am facut achizitie directa pentru servicii de curatenie, am cerut oferte cf procedurii interne, am incheiat contract cu valabilitate 01.10.2013- 31.12.2013. Ca si valoare este sub 2000 Eur fara TVA.( pentru cele trei luni). Pot prelungi acest contract prin act aditional ( este stipulat in contract), neavand buget, pentru doua luni, si apoi inca doua luni pana in aprilie 2014 sau pot prelungi pana la 01.10.2014 cu conditia nedepasirii pragului valoric de 30000 Eur exclusiv TVA fiecare achiziţie de produse ori servicii, respectiv a 100.000 euro exclusiv T.V.A. pentru fiecare achiziţie de lucrări. Pragul acesta de 30.000 Eur este pentru cod CPV /an ? La mine anul trecut cand a venit auditorul in control mi-a spus ca nu am voie sa prelungesc contractul decat daca am facut achizitia prin una dintre procedurile exprimate in OUG 34/2006 si ca achizitie directa nu se poate prelungi...

Contracte service prin achizitie directa

Buna ziua,
Va rog daca poate sa-mi spuna cineva daca se pot incheia contracte prin achizite directa incepand cu 01 ianuarie cu valabilitate pana la 31 decembrie sau este obligatoriu sa inchei act aditional pana la 30 aprilie si abia apoi contract.

achizitie directa in seap

Buna ziua.Am facut achizitie in seap pentru o cantitate de reactivi.Dar in momentul semnari contractului dir.ec nu a mai semnat pentru aceasta cantitate din motive financiare.Ce pot face acum sa anulez ceea ce eu am accesat in seap.Multumesc

coduri cpv

Buna ziua!Am si eu o nelamurire:In cazul in care am de achizitionat alimente,pentru cantina,pot aplica achizitia directa?Pragul de 30.000 de euro este valabil pentru fiecare cod CPV (carne de pui,carne de viat,ficat de pui etc) in parte ?Pot sa achizitionez direct carne de pui in valoare de 30.000 euro/an calendaristic?Multumesc!

ingradirea la o noua negociere

Buna ziua.in urma cu o luna s-a incheiat un contract de prestari servicii cu o societateX- prin achizitie directa.Ulterior dupa aproximativ una luna s-a incheiat un nou contract de prestari servicii cu o societate Y tot pentru aceeasi activitate avand o oferta de pret un pic mai mica decat societateaX.
. Contractul cu societatea X a fost anulat de catre autoritatea contractanta fara a fi chemat sai a-i da dreptul la o noua negociere.Intrebarea mea este: Din punctul de vedere al achizitiilor publice au fost incalcate -ingradit drepturile la o noua negociere? Care este actul normativ ce reglementeaza aceasta situatie.

contract cu persoana fizica - documente contract

Buna ziua,
In conditiile incheierii unui contract de prestari servicii cu o persoana fizica care are o anumita autorizatie, care considerati ca ar fi documentele contractului (aici ma refer la articolul din contract unde scrie Documentele contractului? Mentionez ca valoarea serviciilor prestate este mai mica de 5000 euro fara tva.

Multumesc.

art 19, punctul 1, achizitia directa pana in 5000 euro

Buna ziua,
Referitor la art 19, punctul 1, al OUG 34/2006, doresc sa va intreb cum se procedeaza pentru achizitia directa care nu depaseste valoarea in lei a sumei de 5000 euro fara tva.

(1) În situaţia prevăzută la art. 19, autoritatea contractantă transmite în SEAP o notificare cu privire la achiziţia directă a cărei valoare depăşeşte echivalentul în lei al sumei de 5.000 euro fără TVA, în cel mult 10 zile de la data primirii documentului justificativ ce stă la baza achiziţiei realizate.

Multumesc