Emite conţinut

Achizitie directa

achizitie directa lucrare

1. pot sa fac o achizitie directa de lucrari val.estimata 93.000 euro (ma incadrez in cei 100.000)conform legislatiei actuale, sau trebuie sa fac o procedura de cerere de oferta? Directorul vrea sa demaram cat mai repede dar ...Financiarul ...ca o sugestie"" spune ca sa fac procedura de cerere de oferta ca apoi sa nu dam explicatii la curtea de conturi.
2. din experienta dvs. este mai bine sa fac pe achizitie directa sau procedura de cerere de oferta.?
3. procedura de cerere de oferta pentru lucrari cum recomandati online sau offline?

Va multumesc, raspunsul dvs ma ajuta foarte mult pt. a ma lamuri cu colegii de la financiar

Notificare achizitie directa - art.19 si art.19indice 1 din OUG nr.34/2006

In situatia in care s-a incheiat un contract de achizitie de lucrari a carui valoare depaseste suma de 5.000 euro fara TVA dar care nu depaseste suma de 100.000 euro fara TVA si s-a notificat aceasta in SEAP, in situatia in care, urmare a unor cauze obiective, valoarea contractului creste dar fara a depasii pragul de 100.000 euro fara TVA, actul aditional prin care se suplimenteaza valoarea initiala a contractului trebuie notificat, la randul sau, in SEAP?!

nota justificativa

Buna!!
Va rog frumos as dori sa stiu de la ce valoare trebuie sa fac nota justificativa la achizitia directa??Adica, daca am o achizitie directa sub 1000 lei pe un singur cod CPV cu referat de necesitate mai trebuie sa fac nj??
Multumesc!!

Notificare in seap

Buna ziua!!
As avea urmatoarea speta!! Am o factura ce depaseste 5000 de euro cu produse pe mai multe coduri cpv.Intrebarea este daca o mai notific in seap??? Cf oug34 care spune ca orice document justificativ (contract sau factura) ce depaseste 5000 euro trebuie notificata in seap in timp de 10 zile?? Produsele sunt achizitionate tot dupa seap. Deci???
Urgent va rog!!!
Multumesc!!!

buna ziua

dat fiind faptul ca sunt la inceput in ceea ce priveste achizitiile publice cu siguranta o sa am mare nevoie de multe sfaturi din partea membrilor forumului, asa ca am sa va rog sa fiti ingaduitori. Ma confrunt cu urmatoarea speta: AC din care fac parte a incheiat un contract de lucrari a carui valoare nu depasea initial 100.000e (ma exact 429 442 lei-contract initial) , s-a facut o NR de 32.769 lei ulterior facand 0 NCS de 56.219 lei depasindu-se astfel pragul de de 100.000e deoarece val totoala a contractului .totodata suma de 19.969 lei este prinsa la diverse si neprevazute.Daca scad aceasta suma din total contractul se situeaza sub pragul de 100.000 e. problema e ca trebuie facut act aditional la contractul initial cu suma din NCS si deci s.ar depasi pragul.Cum ar trebui sa procedez?
Va multumesc!

sector utilitati-contract paza

O autoritate contractanta din sectorul activitati relevante (apa) doreste atribuirea unui contract de pază in valoare de 125.000 euro. Teoretic, exista doua optiuni: Prima, atribuirea prin cumparare directa, in baza art 16, cu respectarea principiilor sau a doua: atribuirea directa catre Politia locala, in baza art.246 al.1 lit.a) din OUG 34 (atribuirea catre o intreprindere afiliata, avand in vedere ca si politia locala si autoritatea contractanta sunt sub influenta dominanta a Primariei).
Intrebare: este corecta afirmatia de mai sus sau exista vreun impediment pe care nu reusesc eu sa il sesizez? Multumesc frumos!

Achizitie directa de lucrari - compartimentul de Achizitii publice trtebuie sa se ocupe /sa coordoneze receptia lucrarilor ? Dac

Achizitie directa de lucrari - compartimentul de Achizitii publice trtebuie sa se ocupe /sa coordoneze receptia lucrarilor ? Daca nu, ce salariat va raspunde de problemele cauzate?
Se poate face plata ?

URGENT, va rog enorm de mult
sa ma sfatuiti cum trebuie sa se rezolve problemele
si sa imi spuneti:

- compartimentul de Achizitii publice a facut adrese catre alte institutii publice
ca sa comunice reprezentantul pentru a fi numit in comisia de receptie a institutiei noastre.

Receptie executare lucrari
efectuata cu lipsa documente
de confirmare ale celorlalte institutii
care desemnau reprezentantii
in comisia de receptie numita de institutia noastra.

Decizia semnata doar de director,
refuz semnare din partea juristului.

Salariata care pune viza CFP si contabilul sef al institutiei
refuza sa faca plata si solicita viza juristului.

Intre timp, hartiile de la celelalte institutii au ajuns la noi.

Juristul a dat un Raspuns scris ca
la data respectiva a sesizat situatia directorului
si a refuzat sa semneze o asemenea Decizie.
Dupa sosirea documentelor
au fost acoperite viciile de procedura.

1. - daca "se considera ca viciile de procedura initiale sunt rezolvate"
pentru ca intre timp au sosit la institutia noastra
Raspunsurile celorlalte institutii,
de delegare reprezentant in comisia de receptie,
ce va trebui sa faca juristul institutiei noastre ?

- sa semneze retroactiv Decizia de receptie ?
- sa dea un Raspuns scris ca
viciile de procedura sunt acoperite
si ca se poate face plata ?

un Contract nu se poate incheia daca are o data retroactiva ?

- mi s-a inaintat cu o Adresa de inaintare
un draft de Contract care trebuie incheiat cu o firma,
dar in care a trecut ca data de incepere
o data de acu 2 saptamani in urma.
Este vorba despre o achizitie directa.

Stiu ca un Contract nu se poate incheia
daca are o data retroactiva !
Ar fi un Contract nelegal si
o plata nelegala !

Ca si contabil refuz sa semnez un asemenea Contract.
O asemenea plata in conditiile aratate
ar fi imputabile contabilului institutiei
sau juristului sau
colegului de la Achizitii Publice ?

Cum trebuie procedat ?

contract de furnizare hypermarket

Buna ziua. As avea mare nevoie de un sfat va rog.
Institutia publica unde lucrez doreste sa achizitioneze produse alimentare si nealimentare de la un anumit hipermarket de tip en gros deoarece ,in urma prospectării pietei cu privire la unele dintre produsele ce se doresc a fi achizitionate , au constatat ca au cel mai mic pret.
In urma discutiilor purtate cu reprezentanții hypermaretului, noi le am pus in vedere faptul că fiind o institutie publică nu vom putea plăti produsele decat intr un anumit termen de la emiterea facturii,undeva la finele lunii iar acestia ne au comunicat faptul că ei pot face acest lucru numai prin incheierea in prealabil (adica inainte de
transmiterea comenzii unui produs) a unui CONTRACT DE FURNIZARE ,al cărui model ni l au trimis pe mail pentru a l studia.
Contractul in cauza nu face referire la anumite produse specifice ci prevede că ei ne vor livra produsele numai la solicitarea noastră, iar pretul contractului este cel care figureaza pe factură emisa pentru fiecare comanda pe care o facem . Deci este un fel de contract ,,cadru,, (daca pot sa l numesc asa ca sa intelgeți dvs despre ce este vorba), care are deci un obiect și un pret determinabil, instituind obligații in caz de neexecutare culpabila a obigațiilor (daune moratorii in cuantum de 0,02 % / zi de intarziere)
Problema mea este următoarea: Poate instituția publică sa incheie acest contract (inainte de derularea unei proceduri de achiziții) ??? Nu am reusit sa identificam în OUG 34 o baza legală in acest sens

achizitie directa - contract lucrari

Buna ziua.O societate comerciala urmeaza sa efectueze lucrari de reparatii(achizitie directa pana la 5000euro).In calitate de autoritate contractanta se poate sau nu solicita un certificat...un document ceva ... din care sa rezulte faptul ca el sau societatea nu fac obiectul vreunui dosar.....etc.