Emite conţinut

Achizitie directa

Cumparare directa

Buna ziua,

Pentru cei care reprezinta autoritatile publice.

1. In cazul unei achizitii prin cumparare directa, daca autoritatea are deja selecatata o oferta, dar procedura nu s-a inchis (de ex mai dureaza 5 zile), se poate lua legatura cu atoritatea contractanta prin transmiterea unei unei oferte mai bune prin fax , email si ea sa te caute ulterior in catalogul de produse (cred ca sunt multe pozitii de catalog ale altor firme) si sa selecteze oferta ta, sau este deja prea tarziu ?

2 In cazul cererilor de oferta daca nu indeplinesc toate conditiile, cifra de afaceri mai mica,se poate totusi depune oferta si ulterior daca nu se prezinta alta firma, care indeplineste conditiile sa castig licitatia, sau procedura se anuleaza ?

Multumesc!

cod cpv pt. cadouri ( dulciuri) 1 iunie

Va rog sa ma ajutati sa incadrez corect cadouri( dulciuri) pt. copii , pt. 1 iunie- cod cpv

Clarificare sintagma "online" achizitie directa

Buna ziua,
Nu am mare experienta in achizitii, de aceea va rog sa ma luminati cu privire la noile reglementari referitoare la achizitia directa.

Notificare documente constatatoare

Notificarea privind intocmirea si ttransmiterea documentelor constatoare, primita prin SEAP cu nr. 234 din 18.02.2016 se refera si la achizitiile directe?

impunerea de catre reprezentantul legal in mod repetitiv a unui furnizor

Buna ziua!
Cum trebuie procedat in situatia in care reprezentantul legal al unei institutii publice hotaraste si impune in mod repetitiv de cativa ani buni sa atribuie doar unui singur ofertant tot ce tine de achizitii publice, orice achizitie de furnizare sau diferite lucrari. Oricat ai incerca sa ii explici el hotaraste si decide.
Daca angajatul incearca sa ii explice cum sta situatia, seful nu tine cont de parerea angajatului, totul va fi cum doreste dansul. Dar in situatia unui control seful va fugi de responsabilitate punand in carca totul angajatului. Dupa cum stiti in zilele astea cu mare greutate gasesti un loc de munca mai ales dupa 50 de ani, angajatul rabda situatia neavand de ales alta solutie.
Cum poate angajatul sa se apere intr-o astfel de situatie?

atribuire corecta sau incorecta?

Buna ziua,

Va rog sa imi spuneti parerea dvs. referitor la speta de mai jos:

"procedura de selecție de oferte pentru achiziția de servicii de cazare, cod CPV 98341000-5 în locații hoteliere ce au clasificația de 4* din Lisabona, Republica Portugheză, pentru un număr estimat de 48 de participanți, din care un număr estimat de 45 persoane pentru 7 nopți ( perioada 11-18 mai 2016) și un număr estimat de 3 persoane pentru 10 nopți ( perioada 08-18 mai 2016).
Procedura: procedura internă de selecție de oferte.
Achiziția de servicii se încadrează în Anexa 2B la OUG nr. 34/2006 cu modificările și completările ulterioare, având ca temei legal art. 16 alin. (1) din același act normativ.
(...)
Unitatea de cazare va trebui să:
- să se afle situată în zona centrală a Lisabonei ( Praca do Comercio, Piața Marques de Pombal (Sana Lisboa Hotel, Av. Fontes Pereira de Melo, 8, Santo Antonio, 1069-310 sau HF Fenix Lisboa, Praca Marques, Santo Antonio, 1269-133, Lisbon de Pombal, 8), Praca dos Restauradores sau Praca de Rossio),
- să aibă acces la mijloacele de transport în comun,
- să fie poziționată cu acces facil la metrou, în direcția Universității din Lisabona.
(...)
Oferta cu cel mai mic preț total va fi desemnată câștigătoare, iar cu ofertantul desemnat câștigător se va încheia respectivul contract.
Criteriul de atribuire ales: prețul cel mai mic."

asigurare casco

Vreau sa fac o achizitie directa de servicii casco si rca pentru o instituie publica Am luat 3 oferte de la principalele firme de asigurari dar prin broker.
Vrem sa lucram cu un anumit broker... oferta este una avantajoasa . Intrebarea este:

Vreau sa fac si un contract pe un an pentru cele 6 masini ca sa fiu acoperit . Ca nu au seap Contractul il fac cu brokerul sau cu omniasig? Suma este cam 2500 de euro. Nu inteleg ce relevanta mai are brokerul intre noi si omniasig? Daca eu platesc la omniasig direct...desi oferta este obtinuta de broker.

Anulare achizitie directaatribuita pe SEAP

Din eroare, am atribuit o achizitie directa pe SEAP.
Se mai poate face ceva in acest caz?

servicii exploatare instlatie incalzire

Se poate face de exemplu daca avem 20 de caiete de sarcini pentru servicii care au acelasi cod CPV, având acelasi obiect doar ca la unele instalatii difera , dar in acelasi timp difera si locatia ( 20 unitati invatamant) cate un contract pentru fiecare caiet de sarcini în care sa nu se depaseasca 30.000 euro?
Daca se cumpara de pe SEAP cu acelasi cod CPV se insumeaza suma celor 20 de contracte?Depasim acest plafon de 30.000 pentru servicii?
Va multumesc,

achizitie directa lucrare

1. pot sa fac o achizitie directa de lucrari val.estimata 93.000 euro (ma incadrez in cei 100.000)conform legislatiei actuale, sau trebuie sa fac o procedura de cerere de oferta? Directorul vrea sa demaram cat mai repede dar ...Financiarul ...ca o sugestie"" spune ca sa fac procedura de cerere de oferta ca apoi sa nu dam explicatii la curtea de conturi.
2. din experienta dvs. este mai bine sa fac pe achizitie directa sau procedura de cerere de oferta.?
3. procedura de cerere de oferta pentru lucrari cum recomandati online sau offline?

Va multumesc, raspunsul dvs ma ajuta foarte mult pt. a ma lamuri cu colegii de la financiar