Emite conţinut

Achizitie directa

Excludere ofertant

Un articol pe noua lege va rog pentru excludere ofertant.
Am o achizitie directa si am primit oferta de la un ofertant cu care am incheiat un contract pe alta lucrare si nu si-a indeplinit obligatiile, in sensul ca n -a terminat in termen.Prostia e ca i s-a acceptat receptia, mergand pe promisiunea lui c-o va termina in cel mai scurt timp.Oricum trebuie retinuta GBE.Sunt sigura ca oferta lui are un pret foarte mic si ar castiga.
Sfaturi va rog.

Achizitii directe -servicii-de 146.000 Euro in mai putin de o ora.

Ce termen de asteptare trebuia legal respectat a anunturilor(6 la numar) pentru a achizitiona 6 servicii de proiectare? E legal cumva mai putin de o ora timp in care pentru acelasi tip de servicii s-au atribuit 6 achizitii aceluiasi ofertant?

ACHIZITIE DIRECTA

Suntem o AC si ne confruntam cu urmatoarea situatie: in anul 2017 am initiat o procedura simplificata ,am incheiat contractul pentru o perioada de un an,cu data expirarii acestuia in 12.10.2018.Intrebarea noastra este urmatoarea: dupa data de 12.10.2018 putem achizitiona direct conform codului CPV pana la sfarsitul anului sau trebuie initiata din nou procedura de licitatie?Mentionam ca achizitie directa pe codul CPV respectiv nu s-a efectuat in anul 2018.
Va multumim!

Achizitii directe offline

Buna ziua,
As dori sa cer lamuriri in ce priveste procentul de achizitie offline si online. Adica, unde este mentionat in legea achizitiilor publice, cat % am voie sa achizitionez offline sau online. Multumesc,

Achizitie directa dupa expirarea unui contract /acord-cadru

O procedura facuta in 2017 incheiata cu acord-cadru valabil pana in iunie 2018.
In functie de fonduri pe 2018 voi incheia contract/contracte subsecvente. In iulie constat ca mai am nevoie de produsele ce au facut obiectul acordului-cadru, in valoare estimata pana in pragul de achizitie directa (132519 lei fara TVA).
Intrebarea este:
Pot achizitiona produsele respective prin achizitie directa, stiind ca valoarea cumulata a acestora si cea a contractului/contractelor subsecvente incheiate in perioada acordului-cadru, pe anul 2018, vor depasi pragul de 132519 lei fara TVA?
Multumesc.

achizițiile directe cu o valoare mai mai mică de 13.000 de lei

Care este prevederea legala pentru chizițiile cdirecte cu o valoare mai mai mică de 13.000 de lei pentru a fi efectuate fara publicarea lor pe SEAP?

achizițiile directe cu o valoare mai mai mică de 13.000 de lei

Care este prevederea legala pentru chizițiile cdirecte cu o valoare mai mai mică de 13.000 de lei pentru a fi efectuate fara publicarea lor pe SEAP?

NOTIFICARE SEAP PRELUNGIRE CONTRACT ACHIZ DIRECTA

Buna ziua......prelungirea unui contract de achiz directa, in conditiile art. 165 din Norme, pana la data de 30.04.2018, se mai face prin intermediul SEAP, la fel ca achizitia initiala? sau doar un act aditional de prelungire? Astept pareri. Multumesc

Solicitare punct de vedere achizitie

Buna ziua
As dori un punct de vedere cu privire la o
achizitie care era realizata de minister prin achizitie centralizata acesta a incheiat un acord cadru in urma caruia au fost derulate 4 contracte subsecvente dar anul acesta acordul cadru expira la data de 19.12 iar subsecventul la data de 31.12 iar ministerul m-a instiintat sa realizez eu achizitia pentru primul trimestru al anului urmator pana reusesc sa finalizeze ei achizitia. ma aflu in situatia in care nu stiu ce metoda as putea aplica astfel incat achizitia sa fie in temeiul legal dar nu mi doresc sa raman fara carburant la inceputul anulului urmator.

Referitor moment al achizitiei efective in Seap pentru achizitie directa

Buna ziua,
Va rog mult un punct de vedere:
am un contract de servicii de catering, cu preturi individuale pentru mic dejun, pranz si cina, incheiat la 01.04.2017, pentru care am estimat in nota justificativa o valoare a contrrctului pana la sfarsitului anului.
Firma are cont in Seap, si pentru a face dovada achizitiei prin Seap, am stabilit cu firma, ca la inceputul fiecarei luni urmatoare, in urma insumarii tutor avizelor cu mesele aduse, sa facem achizitia in Seap efectiv a portiile de mic dejun, pranz respectiv cina, aduse in luna anterioara. Dupa efectuarea achizitiei in Seap, urmeaza emiterea facturii.
este gresit acest mod de lucru?
sau cum ar trebui sa procedez cu astfel de servicii pentru a dovedi achizitia directa in Seap?
Multumesc anticipat!